Monday, December 31, 2012






Tergelak dn termenung terbaca status seseorang di fbnye.. " terima kasih baby doakn kjyaan kite " .. hehe.. yg pnggil baby tu pon satu hal.. hu3..
sahabat2..INGATLAH, KEJAYAAN KITA HARI INI BUKAN KERANA DOA KEKASIHMU YG BELUM HALAL YANG SERING DIPUJA TAPI DARI IBUBAPA KITA YANG TANPA PENAT MENDOAKAN YG DIPERKENANKAN ALLAH KRN DOA DR IBU BAPA ADALAH YG MUSTAJAB...mungkin kita tak sedar yang dirumah skrg ini ibu bapa kita tak lekang dari bibirnya melafazkan doa untuk kjayaan anak-anak meraka lebih-lebih lagi di musim peperiksaan sekarang... mengapa nk dilupakan ibubapa yg dah bersama dgn kita berpuluh tahun daripada kekasih yg masih belum halal yg berknalan barangkali belum sampai setahun.. Sayangi Ibu Bapa.. JADILAH ANAK SOLEH YG MEMIMPIN TANGAN MEREKA KE SYURGA ALLAH...

:: PENCARIAN SUATU PERJALANAN 2013 ::

2012 ditinggalkan dengan penuh cabaran dan kenangan. Kegagalan bukan beerti kekalahan bahkan ianya sebagai permulaan bagi suatu kejayaan. Semoga tahun 2013 menjadi peluang terbaik dalam mempertingkatkan lagi mutu kehidupan kita sebagai hambaNya yang berjaya dunia akhirat. InsyaAllah. Salam 2013 kepada semua

Thursday, December 13, 2012

Hari SangsaPurba UUM



letih plak rasa nak taip2..tp,klau x citer awal2,tkut mirul lupa plak..yela..mirul nie cpt lupa..hihi..
smggu nie penuh dgn esimen yg nk kena hantar,penuh ngn presentation,pastu ade role play plk ptg td..syukur la sume bjalan lncar..mula2 ade rasa gementar tp last2 rasa xtaw malu pn ade..haha..smpai hari nie,baru rasa lega sikit..kurang sikit bebanan ilmiah nie semua..so boley la rilek2 dulu..hurm,kali nie mirul nak citer majlis yang mirul join..maybe dlm mggu lepas gituw..same cam tajuk entry nie..majlis sangsapurba..pasti rasa pelik apa tu sangsapurba..mirul pn xtaw apa maksud dia..tp yang pasti majlis nie majlis rasmi pertubuhan silat gayong malaysia..jadi tiap2 sem msti ada mjlis nie..tp kali nie,mirul ngn kawan2 yang kendali..klau sem lepas,snior2 yg buat sume keja2 nie tp sem nie mirul n the geng plak..da naek sem 3 kn..6t sem dpn lg la bsr event kena anjur..sem dpn kena anjur prtandingan silat antara skolah2 dlm kedah nie..mybe pesilat dr perlis ngn penang pn join skali..tp xtaw lg..masih dlm prancangan..erm bukan benda tu mirul nk citer..yang tu blh citer bila mjlis tu dh brlangsung..untk entry nie,mirul nk citer hari sangsapurba nie..

Majlis nie tujuan dia nk raikan pesilat2 yang da lulus ujian silat..kira mcm mjlis kenaikan bengkung baru la..bengkung tu ape?yang cam tali pnggang tu,yg ade warna2 dia tu..ilmu psilat tu dtentukan mlalui warna bengkung dia..ada paham?hehe..so untuk majlis kali nie,mirul dpaksa jadi ajk protokol..dh le x penah hendel mjlis..tibe2 jd ajk protokol..cuak jgk la..tp slow2 buat,bncang ngn ajk laen,mntk nsihat snior2..so dpt la skit2 ilmu hendel menghendel prgram nie..lgipun,lps nie,bnyk lg prgram laen nk kena buat..tp,bg kami,mirul ngn kawan2 yg rata2 bru first time buat keja2 camnie,mmg awal2 nie rasa x biasa..jadi,mmg ade la kekurangan & kecacatan smasa prgram nie brlangsung..malu la jgk dgn snior2 tp nk bt cane..first time kn..kite bljr dr ksilapan..pngalaman tu penting..hehe..tp snior2 pn okey je..dorang kata,biase la awal2..kiteorang pon cmtu jgk dlu..kite same2 blajar..hehe.erm..nie mirul nk abadikan sikit gmbr msa prgrm brjalan..

rasanya yang berucap nie presiden silat gayong negeri kedah..ingat2 lupa :3


antara persembahan silat..yang nie dr bdk2 skolah chglun..memang hebat dorang nie..n ada lg prsmbahan laen dr junior ngn senior..

nie masa mjlis da habis..saja2 bgmbar knangan ngn coach yg x blik lg..yg laen da blik awl2..

biaselah,ble tgh mjlis hepi2,kena lah hepi2..tgh brgurau ngn 2 org coach..hubungan kami erat bgai adik abg,bagai ayh ank..family la katekan..ehhe

nie antara ajk2 yg susah payah menjayakan mjlis nie

brsama mantan presiden kelab..yg duk sebelah mirul tu la..


bergmbr ngn kwn2  merangkap ajk2 mjlis

tgk org mnyapu,kite mai sibuk nk gmbo..biar la..nk tnjuk rajin..haha..nie mcwati mjlis nie..

ngeh3..poyo je gmbo nih..luv2 bagai..haha

sopan je dorang nie..


nie akak2 senior..mmg baek..hehe

k tu je la gambar2 yg blh mirul uplod kt sini..xleh uplod bnyk2..maroh d pakcik google jp lg..hehe..



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...