Thursday, July 14, 2011

kEranA saYa sAyanG aWak (dipetik dari facebOOk)

Dulu,seawal perkenalan kite..saya lah 0wg yg pertama awk cari,
Dulu,awk sntiasa ada wktu utk bersama dgn saya,
Walau awk sibuk sekali pun,masa awk akn ada utk saya,
Kejap pun mesti ada...
Dulu awk sllu call saya,msg saya,kalau saya xrply,
Awk mesti gelisah cari saya...
Dulu,masa kite gad0h,awk sllu pujuk saya..
Tak pernah berkasar dgn saya..
Lembutnye bahasa awk...
Dulu,awk sllu cakap..awk syg saya sngt2...
Sllu awk luahakn yg awk rindukan saya...
Dulu,awk buat segala2nye utk saya...
Sehinggakan saya jatuh hati pd awk..
Hinggakan kasih syg saya,hanya utk awk...
Demi sygnya saya pd awk,saya sanggup t0lak cinta 0wg len...
Saya nak awk je...xnak 0wg len dah...
Bile saya brcakap dgn awk,saya gunakn kejujuran&keikhlasan..
Saya xnk awk terluka..saya syg awk...
Saya mengadu seme masalah saya pd awk...
Sebab saya dah anggap awk sebahagian dr hidup saya...
Awk taw x..pntingnye awk utk saya..
Setiap masa saya akn jg hati&perasaan awk..
Saya xnk awk terasa pd saya...
Setiap kesalahan saya,saya akn perbetulkan...
Kini,setelah saya buat segala2nye utk awk..
Awk sia2kn saya...awk abaikn saya..
Abaikn perasaan saya...xhirau bile saya menangis krn awk..
KENAPA awk??
Awk taw x,saya xprnh mnduakan kasih syg&cinta saya pd awk..
Hanya awk je yg ada dlm hidup saya..
Saya dah xperlukan 0wg len...awk je yg saya perlukan...
Kasih sayang saya pd awk sllu memaafkan...
Cinta saya sllu mengampuni kesalahan awk...
Kasih sayang&cinta ini xakn prnah terhapus..
Malah sentiasa mengharapkan 1hr nanti awk akn sedar...
Awk dengarlah..fahamilah..sayang saya utk awk terlalu ikhlas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...